רגע לפני: צו מניעה הוצא ועיריית גבעתיים לא תדון בחוק השבת העירוני

איתי גדסי No Comments on רגע לפני: צו מניעה הוצא ועיריית גבעתיים לא תדון בחוק השבת העירוני

מאבק השבת ממשיך: לאחר שעיריית גבעתיים הודיעה כי בכוונתה לדון בחוק העזר העירוני הנוגע לפתיחת עסקים בשבת, הצליחו בשעות האחרונות מספר חברי מועצה בשיתוף קואליציית שבת שוויון להוציא צו מניעה לדיון ובכך, אולי, למנוע ממנו לעבור ולשנות את צביונה של העיר בשבת

בנין המועצה הדתית בגבעתיים | אילוסטרציה צילום: ויקיפדיה
21:09
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on טרור פסיכולוגי: בחמאס פרסמים סרטון של שניים מהחטופים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שחברי מועצת עיריית גבעתיים הוזמנו לדיון בחוק עזר עירוני לפתיחת עסקים הנועד לדון בפתיחת עסקים בשבת ובכך להמשיך את הקו אותו החלה תל אביב של שינוי צביונה היהודי של המדינה בשבתות ובמועדי ישראל, בשעות האחרונות הוציאו חברי עמוצת העיר מטעם הבית היהודי וקואליציית שבת שוויון צו מניעה כנגד הדיון אותו יזם ראש העיר.

קואליציית שבת שוויון באמצעות עוה"ד אורי פז יחד עם שלושה חברי מועצה מטעם הבית היהודי הוציאה לפני מספר דקות צו מניעה כנגד עיריית גבעתיים ועצרה דיון שעתיד להתקיים במועצת העיר ולאפשר אישור חוק המתיר מסחר בשבת בעיר.

צו המניעה:

צו מניעה

רועי לחמנוביץ מנכ"ל קואלציית שבת שוויון בירך על כך ואמר: "מצער שקואליציית שבת שוויון יחד עם נציגי הבית היהודי בעיר גבעתיים פעלנו במקום ממשלת ישראל. אני מברך על ההחלטה לבלום דיון שכולו יח"צ בשנת בחירות מוניציפלית על גבי עובדים ועסקים קטנים. נמשיך להלחם את מלחמת העובדים ומלחמת השבת כיום מנוחה של ישראל".

ההזמנה לדיון:

המייל שנשלח

יצוין כי גם אם החוק יעבור בסמכותו של שר הפנים אריה דרעי להשהותו מביצוע לשישים יום בהם צפוי לעבור חוק המרכולים האוסר על חוקי עזר עירוניים מסוג זה.

כזכור, הבוקר פורסם באתר קול חי על התמיכה אותה העניק יו"ר המחנה הציוני העבודה אבי גבאי ברן קוניק ראש עיריית גבעתיים על המהלך והתמיכה שלו בשינוי צביונה של העיר כפי שנשמר עד כה.



0 תגובות